سردیِ پاییز را که پشت سر گذاشتیم؛از کوچه های زمستان که عبور کردیم؛بهار را که دیدیم ؛جوانهها را که تنگ، در آغوش فشردیم؛به پشت سر، نگاهی خواهیم انداخت،به جای پاهایمان در صعبالعبورترین مسیرها،به موانع دل نوشته ها...
یک گل کاکتوس قشنگ توی خونه ام داشتم، اوایل بهش میرسیدم قشنگ بود و جون دار، کم کم فهمیدم با همه بوته هام فرق دارد خیلی قوی بود، صبور بود، اگر چند روز بهش نور و آب نمیدادم هیچ تغییری نمیکرد منم واسه ه دل نوشته ها...